სილაბუსი

 VI კლასის სილაბუსი
                         ქართულ ენასა და ლიტერატურაში

სასწავლო   საგანი


ქართული ენა და ლიტერატურა
სწავლების საფეხურიკლასი


დაწყებითი. VI კლასი.
სასწავლო საგნის სტატუსი


სავალდებულო
სასწავლო საგნის
ხანგრძლივობა

სთ.
სასწავლო კურსის მიზნები

საგნის მიზანია:ზეპირსიტყვიერებისა და მოსმენისუნარის განვითარებაგრაფიკულიჩვევების ფორმირებაწერა-კითხვისსწავლებასაკუთარი აზრისგადმოცემის უნარ-ჩვევებისგამომუშავებაენობრივილექსიკური მარაგის გამდიდრება,სრულფასოვან მოქალაქედჩამოყალიბების ელემენტარულიუნარ-ჩვევების განვითარება.

პედაგოგი

ნინო ელბაქიძე
საკონტაქტო ტელეფონები:
( 0431) 26 57 97
577 277 522


                           ქართული ენა და ლიტერატურა
                                          VI  კლასი.    2015-2016 წწ.

NN

N
თემა და მასში შემავალი საკითხები
შედეგები დაინდიკატორები
ძირითადი აქტივობები და მეთოდები
შეფასების სისტემა
საათების რაოდენობა
კალენდარული გრაფიკი
1
2
3
4
5
6
7
1.
გიორგი ლეონიძე
 „ ვუმღერსამშობლოს

VI. 1. მოსწავლესაქვს   ინფორმაციის მიღებისა  დაგადაცემისაუცილებელი უნარჩვევა.
VI.2 მოსწავლეს აქვსმხატვრულიტექსტისგააზრებისთვისარსებითიდეტალებისშეფასების უნარი.
მსჯელობა სათანადოარგუმენტაციისმოხმობით და საკუთარიმოსაზრების თანმიმდევრულიგანვითარება;
მოსაზრებისგასამყარებლადციტატების გამოყენება;მხატვრული ხერხებისამოცნობა;  ლექსისგამომეტყველებითკითხვა და ანალიზი;  წაკითხულის გააზრებადა შეფასებაენობრივმასალაზე დაკვირვება.
საშინაოდავალება.
პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა
2სთ.
14–15
სექტემბერი.
2.
ირაკლი აბაშიძე
„ პალესტინისდღიური,მშობლიური ენის, ლიტერატურული ენისა და სახელმწიფო ენის რაობა.
VI. 1.VI.7.მოსწავლესშეუძლია
სხვადასხვა სახისარამხატვრულიტექსტის წაკითხვადა გაგებაგაანალიზება.
VI. 10.მოსწავლესაქვს კითხვისპროცესითგამოწვეულიგანწყობილებისა დაშთაბეჭდილებებიგადმოცემის  უნარი.
კითხვისთვის მზადება –პროვოცირება;წაკითხულის გაგებ –გააზრება; ინფორმაციისმოძიება საკითხისირგვლივახალიინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან; პარალელების  გავლებაშესწავლილლიტერატურულნაწარმოებებს შორის;ენობრივ მასალაზედაკვირვება.
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.
4სთ.
16–17-18-21
სექტემბერი.
3.
იაკობ გოგებაშვილი –,,ივერიის მონასტერი,“ ერთიანი სალიტერატურო ენა, ლიტერატურული ენის რაობა.
VI. 1. VI. 2. VI. 7. VI.15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მიზნობრივიტექსტის შექმნა დამოუკიდებლად.
VI. 5. მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიაში მონაწილეობისას სტრატეგიების ეფექტურად გამოყენება.




წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების  გავლებაშესწავლილლიტერატურულნაწარმოებებს შორის;ენობრივ მასალაზედაკვირვება.
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.
3სთ.
22–23–24
სექტემბერი.
4.
აკაკი წერეთლის პოემა– ,,თორნიკე ერისთავი“
(ლხინი ომის შემდეგ)
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI.8.
 VI. 10.მოსწალეს შეუძლია დამოუკიდებლად წაიკითხოს სხვადასხვა ტიპის ტექსტი.
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების  გავლება;ენობრივ მასალაზედაკვირვება.
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.
პროექტი.
2სთ.
25–28
სექტემბერი.
5.
კონდრატე თათარაშვილი (უიარაღო) – ,,მამელუქი,“ ქართველური ენები.
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI.8.
 VI. 10. VI. 12. მოსწალეს შეუძლია წაკითხული ნაწარმოებისა და მისი ეკრანიზებული ვარიანტის ერთმანეთთან შედარება.
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების  გავლებაშესწავლილლიტერატურულნაწარმოებებს შორის;ენობრივ მასალაზედაკვირვება.
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.
4სთ.
29–30
სექტემბერი-
1-2
ოქტომბერი.
6.
ფრიდონ ხალვაში– ,,მითხარ, როგორაა მემლექეთი!“
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI.10.
 VI. 11. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე დაკვირვება.
მსჯელობა სათანადო არგუმენტების მოხმობით; მოსაზრების გასამყარებლად ციტატების გამოყენება; მხატვრული ხერხების ამოცნობა; ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება და შეფასება; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.
2სთ.
5-6
ოქტომბერი
7.
გალაკტიონ ტაბიძე
,,გამარჯობა, აფხაზეთო, შენი!“
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI.10.
 VI. 11. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე დაკვირვება.
რიტორიკული ფიგურების (მაგ: რიტორიკული შეკითხვა, რიტორიკული შეძახილი, გამეორება, პაუზა და სხვ.) ამოცნობა; ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება და შეფასება; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.
1სთ.
7ოქტომბერი.
8.
ნოდარ დუმბაძე– ,,გული,“  ქართული ენის ლექსიკონები.
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI.5.
 VI.7. VI. 8. VI. 10. VI.11. VI. 12. VI. 16.
 მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად.
ტექსტის დაწვრილებით შესწავლა; ინფორმაციის კლასიფიკაცია; საკუთარი მოსაზრების გამოთქმა ტექსტში მოცემულ ზნეობრივ–ეთიკური პრობლემის მიმართ; საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით ტექსტში მოცემული პრობლემის გადაჭრა.
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.
3სთ.
8–9-12
ოქტომბერი.
9.
ნელი თარბა– ,,საქართველოს“
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI.10.
 VI. 11. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე დაკვირვება.
რიტორიკული ფიგურების (მაგ: რიტორიკული შეკითხვა, რიტორიკული შეძახილი, გამეორება, პაუზა და სხვ.) ამოცნობა; ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება და შეფასება; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.
1სთ.
13ოქტომბერი.
10.
შემაჯამებელიწერა N 1.
VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მიზნობრივი ტექსტის შექმნა დამოუკიდებლად.
VI. 16.  მოსწავლე სწორად იყენებს ორთოგრაფიისა და პუნქტუაციის წესებს წერილობითი ტექსტის აგებისას.


1სთ.
15ოქტომბერი.
11.
აკრძალული ქალაქის სევდა (საგაზეთო პუბლიკაცია);
,,ბერიკაცი და ჩვენებური მტრედები,“ ,,ქაფურის ხეების სითბო...,“ ,,ომი ქართულად მეტყველებდა...“, მეტყველების ნაწილები–სრულმნიშვნელოვანი და დამხმარე, ფორმაცვალებადი და ფორმაუცვლელი.
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI.5.
 VI.7. VI. 8. VI. 10. VI.11. VI. 12. VI. 16.
 მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად.
ტექსტის დაწვრილებით შესწავლა; ინფორმაციის კლასიფიკაცია; საკუთარი მოსაზრების გამოთქმა ტექსტში მოცემულ ზნეობრივ–ეთიკური პრობლემის მიმართ; საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით ტექსტში მოცემული პრობლემის გადაჭრა; პრობლემის გამომწვევი მიზეზის პოვნა.
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.
4სთ.
16-19-20-21
ოქტომბერი.
12.
სიმონ ჩიქოვანი – ,,ვინა სთქვა“
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI.10.
 VI. 11. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე დაკვირვება.
რიტორიკული ფიგურების (მაგ: რიტორიკული შეკითხვა, რიტორიკული შეძახილი, გამეორება, პაუზა და სხვ.) ამოცნობა; ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება და შეფასება; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.





საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.
3სთ.
22-23-26
ოქტომბერი.
13.
სერგო კლდიაშვილი– ,,შორეული“
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI.5.
 VI.7. VI. 8. VI. 10. VI.11. VI. 12. VI. 16.
 მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად.
ტექსტის დაწვრილებით შესწავლა; ინფორმაციის კლასიფიკაცია; საკუთარი მოსაზრების გამოთქმა ტექსტში მოცემულ ზნეობრივ–ეთიკური პრობლემის მიმართ; საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით ტექსტში მოცემული პრობლემის გადაჭრა; პრობლემის გამომწვევი მიზეზის პოვნა.
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.
დისკუსია.
3სთ.
27–28–29
ოქტომბერი.
14.
შოთა რუსთაველი (ბიოგრაფია)
ნაწყვეტი პოემიდან ,,ვეფხისტყაოსანი“
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI.10.
 VI. 11. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე დაკვირვება.
მსჯელობა სათანადო არგუმენტების მოხმობით; მოსაზრების გასამყარებლად ციტატების გამოყენება; მხატვრული ხერხების ამოცნობა; ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება და შეფასება; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.
დისკუსია.
3სთ.
30ოქტომბერი-
2-3
ნოემბერი.
15.
სულხან–საბა ორბელიანი ( ბიოგრაფია) ,,სიბრძნე სიცრუისა“
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI.5.
 VI.7. VI. 8. VI. 10. VI.11. VI. 12. VI. 16.
 მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად.
ტექსტის დაწვრილებით შესწავლა; ინფორმაციის კლასიფიკაცია; საკუთარი მოსაზრების გამოთქმა ტექსტში მოცემულ ზნეობრივ–ეთიკური პრობლემის მიმართ; საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით ტექსტში მოცემული პრობლემის გადაჭრა; პრობლემის გამომწვევი მიზეზის პოვნა.
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.
პროექტი.
3სთ.
4-5-6
ნოემბერი.
16.
შემაჯამებელიწერა N 2.
VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მიზნობრივი ტექსტის შექმნა დამოუკიდებლად.
 VI. 16. მოსწავლე სწორად იყენებს ორთოგრაფიისა და პუნქტუაციის წესებს წერილობითი ტექსტის აგებისას.







1სთ.
9 ნოემბერი.
17.
ილია ჭავჭავაძე– (ბიოგრაფია)
,,შინაური მიმოხილვები,“ კუმშვა, ფუძეკუმშვადი სახელების ბრუნება.
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI.10.
 VI. 11. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე დაკვირვება.
რიტორიკული ფიგურების (მაგ: რიტორიკული შეკითხვა, რიტორიკული შეძახილი, გამეორება, პაუზა და სხვ.) ამოცნობა; ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება და შეფასება; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.
დისკუსია.
4სთ.
10-11-12-13
ნოემბერი.
18.
ილია ჭავჭავაძე ,,ლოცვა“
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI.10.
 VI. 11. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე დაკვირვება.
რიტორიკული ფიგურების (მაგ: რიტორიკული შეკითხვა, რიტორიკული შეძახილი, გამეორება, პაუზა და სხვ.) ამოცნობა; ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება და შეფასება; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.

1სთ.
16ნოემბერი.
19.
აკაკი წერეთელი ,,ჩემი თავგადასავალი“, ბარბარიზმები, დიალექტიზმები, ო–ს კუმშვა.
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI.5.
 VI.7. VI. 8. VI. 10. VI.11. VI. 12. VI. 16.
 მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად.
ტექსტის დაწვრილებით შესწავლა; ინფორმაციის კლასიფიკაცია; საკუთარი მოსაზრების გამოთქმა ტექსტში მოცემულ ზნეობრივ–ეთიკური პრობლემის მიმართ; საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით ტექსტში მოცემული პრობლემის გადაჭრა; პრობლემის გამომწვევი მიზეზის პოვნა.
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.
დისკუსია.
6სთ.
17-18-19-20-24-25
ნოემბერი.
20.
ვაჟა–ფშაველა (ბიოგრაფია)
,,ჩემი წუთისოფელი“
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI.5.
 VI.7. VI. 8. VI. 10. VI.11. VI. 12. VI. 16.
 მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად.
ტექსტის დაწვრილებით შესწავლა; ინფორმაციის კლასიფიკაცია; საკუთარი მოსაზრების გამოთქმა ტექსტში მოცემულ ზნეობრივ–ეთიკური პრობლემის მიმართ; საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით ტექსტში მოცემული პრობლემის გადაჭრა; პრობლემის გამომწვევი მიზეზის პოვნა.
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.
დისკუსია.
5სთ.
26-27-30
ნოემბერი-
1დეკემბერი.

21.
ვაჟა–ფშაველა ,,მრწამს, მარად მიწამებია“
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI.10.
 VI. 11. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე დაკვირვება.
რიტორიკული ფიგურების (მაგ: რიტორიკული შეკითხვა, რიტორიკული შეძახილი, გამეორება, პაუზა და სხვ.) ამოცნობა; ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება.
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.
დისკუსია.
2სთ.
2-3დეკემბერი.
22.
შემაჯამებელიწერა N 3.
VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მიზნობრივი ტექსტის შექმნა დამოუკიდებლად.
 VI. 16. მოსწავლე სწორად იყენებს ორთოგრაფიისა და პუნქტუაციის წესებს წერილობითი ტექსტის აგებისას.


1სთ.
4დეკემბერი.
23.
,,ვაჟკაცის შესაფერია“
(ხალხური); თანხმოვანფუძიანი არსებითი სახელის ბრუნება, კუმშვა (ე-ს კუმშვა).
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 10.
 VI. 11. VI. 15.მოსწავლეს შეუძლიასხვადასხვა ტიპისენობრივგამომსახველობითთავისებურებებზედაკვირვება.
რიტორიკულიფიგურების (მაგ:რიტორიკული შეკითხვა,რიტორიკულიშეძახილიგამეორება,პაუზა და სხვ.)ამოცნობალექსისგამომეტყველებითკითხვა და ანალიზი;წაკითხულის გააზრებადა შეფასებაენობრივმასალაზე დაკვირვება.
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.ზეპირი გამოსვლა.
დისკუსია.
4სთ.
7-8-9-10
დეკემბერი.
24.
,,კოპალა“
(ხალხური)
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 8.
 VI. 10. VI. 12.მოსწალეს შეუძლიაწაკითხულინაწარმოებისა დამისი ეკრანიზებულივარიანტისერთმანეთთანშედარება.
წაკითხულის გაგებაგააზრებაინფორმაციისმოძიება საკითხისირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების  გავლებაშესწავლილლიტერატურულნაწარმოებებს შორის;ენობრივ მასალაზედაკვირვება.
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.ზეპირიგამოსვლა.დისკუსია.
5სთ.
11-14-15-16-17
დეკემბერი.
25.
,,ეთერისა და აბესალომის ამბავი“
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 8.
 VI. 10. VI. 12.მოსწალეს შეუძლიაწაკითხულინაწარმოებისა დამისი ეკრანიზებულივარიანტისერთმანეთთანშედარება.
წაკითხულის გაგებაგააზრებაინფორმაციისმოძიება საკითხისირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების  გავლებაშესწავლილლიტერატურულნაწარმოებებს შორის;ენობრივ მასალაზედაკვირვება.
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.ზეპირიგამოსვლა.დისკუსია.
4სთ.
18-21-22-23
დეკემბერი.
26.
გურამ პეტრიაშვილი-
,,წვიმის მოყვარული კაცი“
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 8.
 VI. 10. VI. 12.მოსწალეს შეუძლიაწაკითხულინაწარმოებისა დამისი ეკრანიზებულივარიანტისერთმანეთთანშედარება.
წაკითხულის გაგებაგააზრებაინფორმაციისმოძიება საკითხისირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების  გავლებაშესწავლილნაწარმოებებს შორის.
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.ზეპირიგამოსვლა.დისკუსია.
4სთ.
24-25-28-29
დეკემბერი.
27.
გურამდოჩანაშვილი-
,,ყველაზე კარგიპაპა“,თანდებულიანიბრუნვები-(გაგრძელება).

VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 8.
 VI. 10. VI. 12.მოსწალეს შეუძლიაწაკითხულინაწარმოებისა დამისი ეკრანიზებულივარიანტისერთმანეთთანშედარება.
წაკითხულის გაგებაგააზრებაინფორმაციისმოძიება საკითხისირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების  გავლებაშესწავლილლიტერატურულნაწარმოებებს შორის;ენობრივ მასალაზედაკვირვება.
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.ზეპირიგამოსვლა.დისკუსია.

6სთ.
18-20-21-22-25-26
იანვარი.
28.
,,მონადირეხარირემზე
(ხალხური)
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 8.
 VI. 10. VI. 12.მოსწალეს შეუძლიაწაკითხულინაწარმოებისა დამისი ეკრანიზებულივარიანტისერთმანეთთანშედარება.
წაკითხულის გაგებაგააზრებაინფორმაციისმოძიება საკითხისირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების  გავლებაშესწავლილლიტერატურულნაწარმოებებს შორის;ენობრივ მასალაზედაკვირვება.
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.ზეპირიგამოსვლა.დისკუსია.
4სთ.
27-28-29
იანვარი-
1თებერვალი.
29.
ვაჟა-ფშაველა-
,,ვერხვი“, -ზედსართავისახელის ხარისხისფორმები.
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 8.
 VI. 10. VI. 12.მოსწალეს შეუძლიაწაკითხულინაწარმოებისა დამისი ეკრანიზებულივარიანტისერთმანეთთანშედარება.
წაკითხულის გაგებაგააზრებაინფორმაციისმოძიება საკითხისირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების  გავლებაშესწავლილლიტერატურულნაწარმოებებს შორის;ენობრივ მასალაზედაკვირვება.
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.ზეპირიგამოსვლა.დისკუსია.
6სთ.
2-3-4-5-8-9
თებერვალი.
30.
შემაჯამებელიწერა N 4
VI. 15. მოსწავლესშეუძლია სხვადასხვასახის მიზნობრივიტექსტის შექმნადამოუკიდებლად.
VI. 16. მოსწავლესწორად იყენებსორთოგრაფიისა დაპუნქტუაციის წესებსწერილობითიტექსტის აგებისას.


1სთ.
10თებერვალი.
31.
ვაჟა-ფშაველა-
,,გაზაფხული“
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 6.
 VI.9. VI. 11. მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს მსმენელს ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნული და შემოქმედებითი გამოცდილების გამოყენება წერის პროცესში და აქვს ვმხატვრული წარმოსახვის უნარი.
წაკითხულის გაგებაგააზრებაინფორმაციისმოძიება საკითხისირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების  გავლებაშესწავლილლიტერატურულნაწარმოებებს შორის;ენობრივ მასალაზედაკვირვება.
დავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.ზეპირიგამოსვლა.
4სთ.
11-12-15-16
თებერვალი.
32.
შემაჯამებელიწერა N 5
VI. 15. მოსწავლესშეუძლია სხვადასხვასახის მიზნობრივიტექსტის შექმნადამოუკიდებლად.
VI. 16. მოსწავლესწორად იყენებსორთოგრაფიისა დაპუნქტუაციის წესებსწერილობითიტექსტის აგებისას.


1სთ.
17თებერვალი.
33.
თედო რაზიკაშვილი-
,,მონადირე“
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 6.
 VI.9. VI. 11.მოსწავლეს შეუძლიაწაუკითხოსმსმენელს ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნულიდა შემოქმედებითიგამოცდილებისგამოყენება წერისპროცესში და აქვსვმხატვრულიწარმოსახვის უნარი.
წაკითხულის გაგებაგააზრებაინფორმაციისმოძიება საკითხისირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების  გავლებაშესწავლილლიტერატურულნაწარმოებებს შორის;ენობრივ მასალაზედაკვირვება.
დავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.ზეპირიგამოსვლა.
5სთ.
18-19-22-23-24
თებერვალი.
34.
გოდერძი ჩოხელი-
,,ტყის ქათამი“
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 6.
 VI.9. VI. 11.მოსწავლეს შეუძლიაწაუკითხოსმსმენელს ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნულიდა შემოქმედებითიგამოცდილებისგამოყენება წერისპროცესში და აქვსვმხატვრულიწარმოსახვის უნარი.
წაკითხულის გაგებაგააზრებაინფორმაციისმოძიება საკითხისირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების  გავლებაშესწავლილლიტერატურულნაწარმოებებს შორის;ენობრივ მასალაზედაკვირვება.
დავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.ზეპირიგამოსვლა.
5სთ.
25-26-29
თებერვალი-
1-2 მარტი.

35.
რევაზ ინანიშვილი-
,,უშიშარი ბიჭი იოსება“
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 6.
 VI.9. VI. 11.მოსწავლეს შეუძლიაწაუკითხოსმსმენელს ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნულიდა შემოქმედებითიგამოცდილებისგამოყენება წერისპროცესში და აქვსვმხატვრულიწარმოსახვის უნარი.
წაკითხულის გაგებაგააზრებაინფორმაციისმოძიება საკითხისირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების  გავლებაშესწავლილლიტერატურულნაწარმოებებს შორის;ენობრივ მასალაზედაკვირვება.


დავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.ზეპირიგამოსვლა.
6სთ.
4-7-9-10-11-14
მარტი.
36.
რევაზ ინანიშვილი-
,,დედუნა“
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 6.
 VI.9. VI. 11.მოსწავლეს შეუძლიაწაუკითხოსმსმენელს ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნულიდა შემოქმედებითიგამოცდილებისგამოყენება წერისპროცესში და აქვსვმხატვრულიწარმოსახვის უნარი.
წაკითხულის გაგებაგააზრებაინფორმაციისმოძიება საკითხისირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების  გავლებაშესწავლილლიტერატურულნაწარმოებებს შორის;ენობრივ მასალაზედაკვირვება.
დავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.ზეპირიგამოსვლა.
6სთ.
15-16-17-18-21-22
მარტი.

37.
მურმან ლებანიძე-
,,თორმეტი წლის კაცი“
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 6.
 VI.9. VI. 11.მოსწავლეს შეუძლიაწაუკითხოსმსმენელს ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნულიდა შემოქმედებითიგამოცდილებისგამოყენება წერისპროცესში და აქვსვმხატვრულიწარმოსახვის უნარი.
წაკითხულის გაგებაგააზრებაინფორმაციისმოძიება საკითხისირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების  გავლებაშესწავლილლიტერატურულნაწარმოებებს შორის;ენობრივ მასალაზედაკვირვება.
დავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.ზეპირიგამოსვლა.
7სთ.
23-24-25-28-29-30 მარტი-
1 აპრილი.

38.
ოსკარ უაილდი-,,ვარსკვლავბიჭუნა“
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 6.
 VI.9. VI. 11.მოსწავლეს შეუძლიაწაუკითხოსმსმენელს ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნულიდა შემოქმედებითიგამოცდილებისგამოყენება წერისპროცესში და აქვსვმხატვრულიწარმოსახვის უნარი.
წაკითხულის გაგებაგააზრებაინფორმაციისმოძიება საკითხისირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების  გავლებაშესწავლილლიტერატურულნაწარმოებებს შორის;ენობრივ მასალაზედაკვირვება.
დავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.ზეპირიგამოსვლა.
10სთ.
4-5-6-7—8-11-12-13-14-15
აპრილი.
39.
შემაჯამებელიწერა N 6
VI. 15. მოსწავლესშეუძლია სხვადასხვასახის მიზნობრივიტექსტის შექმნადამოუკიდებლად.
VI. 16. მოსწავლესწორად იყენებსორთოგრაფიისა დაპუნქტუაციის წესებსწერილობითიტექსტის აგებისას.


1სთ.
18 აპრილი.
40.
ალფონს დოდე-
,,უკანასკნელი გაკვეთილი“
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 6.
 VI.9. VI. 11.მოსწავლეს შეუძლიაწაუკითხოსმსმენელს ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნულიდა შემოქმედებითიგამოცდილებისგამოყენება წერისპროცესში და აქვსვმხატვრულიწარმოსახვის უნარი.
წაკითხულის გაგებაგააზრებაინფორმაციისმოძიება საკითხისირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების  გავლებაშესწავლილლიტერატურულნაწარმოებებს შორის.
დავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.ზეპირიგამოსვლა.
5სთ.
19-20-21-22-25
აპრილი.

41.
შემაჯამებელიწერა N 7
VI. 15. მოსწავლესშეუძლია სხვადასხვასახის მიზნობრივიტექსტის შექმნადამოუკიდებლად.
VI. 16. მოსწავლესწორად იყენებსორთოგრაფიისა დაპუნქტუაციის წესებსწერილობითიტექსტის აგებისას.


1სთ.
26 აპრილი.
42.
ო, ჰენრი-
,,უკანასკნელი ფოთოლი“, ზმნიზედა და მასთან დაკავშირებული მართლწერის საკითხები.
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 6.
 VI.9. VI. 11.მოსწავლეს შეუძლიაწაუკითხოსმსმენელს ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნულიდა შემოქმედებითიგამოცდილებისგამოყენება წერისპროცესში და აქვსვმხატვრულიწარმოსახვის უნარი.
წაკითხულის გაგებაგააზრებაინფორმაციისმოძიება საკითხისირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების  გავლებაშესწავლილლიტერატურულნაწარმოებებს შორის;ენობრივ მასალაზედაკვირვება.
დავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.ზეპირიგამოსვლა.
10სთ.
27 აპრილი-
4-5-6-10-11-13-16-17-18
მაისი.
43.
შემაჯამებელიწერა N 8
VI. 15. მოსწავლესშეუძლია სხვადასხვასახის მიზნობრივიტექსტის შექმნადამოუკიდებლად.
VI. 16. მოსწავლესწორად იყენებსორთოგრაფიისა დაპუნქტუაციის წესებსწერილობითიტექსტის აგებისას.


1სთ.
19 მაისი.
44.
მუხრან მაჭავარიანი-
,,ტა, ტა, ტა, ტა!“
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 10.
 VI. 11. VI. 15.მოსწავლეს შეუძლიასხვადასხვა ტიპისენობრივგამომსახველობითთავისებურებებზედაკვირვება.
მსჯელობა სათანადოარგუმენტაციისმოხმობით და საკუთარიმოსაზრებისთნმიმდევრულიგანვითარება;მოსაზრებისგასამყარებლადციტატების გამოყენება;მხატვრული ხერხებისამოცნობალექსისგამომეტყველებითკითხვა და ანალიზიწაკითხულის გააზრებადა შეფასებაენობრივმასალაზე დაკვირვება.
დავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.ზეპირიგამოსვლა.
2სთ.
20-23მაისი.

45.
შემაჯამებელი გაკვეთილები.




No comments:

Post a Comment