VI კლასის სილაბუსი
ქართულ ენასა და ლიტერატურაში
სასწავლო საგანი
|
ქართული ენა და ლიტერატურა
|
სწავლების საფეხური, კლასი
|
დაწყებითი. VI კლასი.
|
სასწავლო საგნის სტატუსი
|
სავალდებულო
|
სასწავლო საგნის
ხანგრძლივობა
|
სთ.
|
სასწავლო კურსის მიზნები
|
საგნის მიზანია:ზეპირსიტყვიერებისა და მოსმენისუნარის განვითარება, გრაფიკულიჩვევების ფორმირება, წერა-კითხვისსწავლება, საკუთარი აზრისგადმოცემის უნარ-ჩვევებისგამომუშავება, ენობრივილექსიკური მარაგის გამდიდრება,სრულფასოვან მოქალაქედჩამოყალიბების ელემენტარულიუნარ-ჩვევების განვითარება.
|
პედაგოგი
|
ნინო ელბაქიძე
საკონტაქტო ტელეფონები:
( 0431) 26 57 97
577 277 522
|
ქართული ენა და ლიტერატურა
VI კლასი. 2015-2016 წწ.
NN
N
|
თემა და მასში შემავალი საკითხები
|
შედეგები დაინდიკატორები
|
ძირითადი აქტივობები და მეთოდები
|
შეფასების სისტემა
|
საათების რაოდენობა
|
კალენდარული გრაფიკი
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
1.
|
გიორგი ლეონიძე–
„ ვუმღერსამშობლოს“
|
VI. 1. მოსწავლესაქვს ინფორმაციის მიღებისა დაგადაცემისაუცილებელი უნარ–ჩვევა.
VI.2 მოსწავლეს აქვსმხატვრულიტექსტისგააზრებისთვისარსებითიდეტალებისშეფასების უნარი.
|
მსჯელობა სათანადოარგუმენტაციისმოხმობით და საკუთარიმოსაზრების თანმიმდევრულიგანვითარება;
მოსაზრებისგასამყარებლადციტატების გამოყენება;მხატვრული ხერხებისამოცნობა; ლექსისგამომეტყველებითკითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრებადა შეფასება; ენობრივმასალაზე დაკვირვება.
|
საშინაოდავალება.
პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა
|
2სთ.
|
14–15
სექტემბერი.
|
2.
|
ირაკლი აბაშიძე–
„ პალესტინისდღიური,“მშობლიური ენის, ლიტერატურული ენისა და სახელმწიფო ენის რაობა.
|
VI. 1.VI.7.მოსწავლესშეუძლია
სხვადასხვა სახისარამხატვრულიტექსტის წაკითხვადა გაგება–გაანალიზება.
VI. 10.მოსწავლესაქვს კითხვისპროცესითგამოწვეულიგანწყობილებისა დაშთაბეჭდილებებისგადმოცემის უნარი.
|
კითხვისთვის მზადება –პროვოცირება;წაკითხულის გაგება –გააზრება; ინფორმაციისმოძიება საკითხისირგვლივ; ახალიინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან; პარალელების გავლებაშესწავლილლიტერატურულნაწარმოებებს შორის;ენობრივ მასალაზედაკვირვება.
|
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.
|
4სთ.
|
16–17-18-21
სექტემბერი.
|
3.
|
იაკობ გოგებაშვილი –,,ივერიის მონასტერი,“ ერთიანი სალიტერატურო ენა, ლიტერატურული ენის რაობა.
|
VI. 1. VI. 2. VI. 7. VI.15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მიზნობრივიტექსტის შექმნა დამოუკიდებლად.
VI. 5. მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიაში მონაწილეობისას სტრატეგიების ეფექტურად გამოყენება.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების გავლებაშესწავლილლიტერატურულნაწარმოებებს შორის;ენობრივ მასალაზედაკვირვება.
|
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.
|
3სთ.
|
22–23–24
სექტემბერი.
|
4.
|
აკაკი წერეთლის პოემა– ,,თორნიკე ერისთავი“
(ლხინი ომის შემდეგ)
|
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI.8.
VI. 10.მოსწალეს შეუძლია დამოუკიდებლად წაიკითხოს სხვადასხვა ტიპის ტექსტი.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების გავლება;ენობრივ მასალაზედაკვირვება.
|
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.
პროექტი.
|
2სთ.
|
25–28
სექტემბერი.
|
5.
|
კონდრატე თათარაშვილი (უიარაღო) – ,,მამელუქი,“ ქართველური ენები.
|
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI.8.
VI. 10. VI. 12. მოსწალეს შეუძლია წაკითხული ნაწარმოებისა და მისი ეკრანიზებული ვარიანტის ერთმანეთთან შედარება.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების გავლებაშესწავლილლიტერატურულნაწარმოებებს შორის;ენობრივ მასალაზედაკვირვება.
|
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.
|
4სთ.
|
29–30
სექტემბერი-
1-2
ოქტომბერი.
|
6.
|
ფრიდონ ხალვაში– ,,მითხარ, როგორაა მემლექეთი!“
|
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI.10.
VI. 11. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე დაკვირვება.
|
მსჯელობა სათანადო არგუმენტების მოხმობით; მოსაზრების გასამყარებლად ციტატების გამოყენება; მხატვრული ხერხების ამოცნობა; ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება და შეფასება; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.
|
2სთ.
|
5-6
ოქტომბერი
|
7.
|
გალაკტიონ ტაბიძე
,,გამარჯობა, აფხაზეთო, შენი!“
|
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI.10.
VI. 11. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე დაკვირვება.
|
რიტორიკული ფიგურების (მაგ: რიტორიკული შეკითხვა, რიტორიკული შეძახილი, გამეორება, პაუზა და სხვ.) ამოცნობა; ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება და შეფასება; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.
|
1სთ.
|
7ოქტომბერი.
|
8.
|
ნოდარ დუმბაძე– ,,გული,“ ქართული ენის ლექსიკონები.
|
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI.5.
VI.7. VI. 8. VI. 10. VI.11. VI. 12. VI. 16.
მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად.
|
ტექსტის დაწვრილებით შესწავლა; ინფორმაციის კლასიფიკაცია; საკუთარი მოსაზრების გამოთქმა ტექსტში მოცემულ ზნეობრივ–ეთიკური პრობლემის მიმართ; საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით ტექსტში მოცემული პრობლემის გადაჭრა.
|
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.
|
3სთ.
|
8–9-12
ოქტომბერი.
|
9.
|
ნელი თარბა– ,,საქართველოს“
|
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI.10.
VI. 11. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე დაკვირვება.
|
რიტორიკული ფიგურების (მაგ: რიტორიკული შეკითხვა, რიტორიკული შეძახილი, გამეორება, პაუზა და სხვ.) ამოცნობა; ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება და შეფასება; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.
|
1სთ.
|
13ოქტომბერი.
|
10.
|
შემაჯამებელიწერა N 1.
|
VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მიზნობრივი ტექსტის შექმნა დამოუკიდებლად.
VI. 16. მოსწავლე სწორად იყენებს ორთოგრაფიისა და პუნქტუაციის წესებს წერილობითი ტექსტის აგებისას.
|
1სთ.
|
15ოქტომბერი.
| ||
11.
|
აკრძალული ქალაქის სევდა (საგაზეთო პუბლიკაცია);
,,ბერიკაცი და ჩვენებური მტრედები,“ ,,ქაფურის ხეების სითბო...,“ ,,ომი ქართულად მეტყველებდა...“, მეტყველების ნაწილები–სრულმნიშვნელოვანი და დამხმარე, ფორმაცვალებადი და ფორმაუცვლელი.
|
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI.5.
VI.7. VI. 8. VI. 10. VI.11. VI. 12. VI. 16.
მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად.
|
ტექსტის დაწვრილებით შესწავლა; ინფორმაციის კლასიფიკაცია; საკუთარი მოსაზრების გამოთქმა ტექსტში მოცემულ ზნეობრივ–ეთიკური პრობლემის მიმართ; საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით ტექსტში მოცემული პრობლემის გადაჭრა; პრობლემის გამომწვევი მიზეზის პოვნა.
|
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.
|
4სთ.
|
16-19-20-21
ოქტომბერი.
|
12.
|
სიმონ ჩიქოვანი – ,,ვინა სთქვა“
|
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI.10.
VI. 11. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე დაკვირვება.
|
რიტორიკული ფიგურების (მაგ: რიტორიკული შეკითხვა, რიტორიკული შეძახილი, გამეორება, პაუზა და სხვ.) ამოცნობა; ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება და შეფასება; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.
|
3სთ.
|
22-23-26
ოქტომბერი.
|
13.
|
სერგო კლდიაშვილი– ,,შორეული“
|
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI.5.
VI.7. VI. 8. VI. 10. VI.11. VI. 12. VI. 16.
მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად.
|
ტექსტის დაწვრილებით შესწავლა; ინფორმაციის კლასიფიკაცია; საკუთარი მოსაზრების გამოთქმა ტექსტში მოცემულ ზნეობრივ–ეთიკური პრობლემის მიმართ; საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით ტექსტში მოცემული პრობლემის გადაჭრა; პრობლემის გამომწვევი მიზეზის პოვნა.
|
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.
დისკუსია.
|
3სთ.
|
27–28–29
ოქტომბერი.
|
14.
|
შოთა რუსთაველი (ბიოგრაფია)
ნაწყვეტი პოემიდან ,,ვეფხისტყაოსანი“
|
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI.10.
VI. 11. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე დაკვირვება.
|
მსჯელობა სათანადო არგუმენტების მოხმობით; მოსაზრების გასამყარებლად ციტატების გამოყენება; მხატვრული ხერხების ამოცნობა; ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება და შეფასება; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.
დისკუსია.
|
3სთ.
|
30ოქტომბერი-
2-3
ნოემბერი.
|
15.
|
სულხან–საბა ორბელიანი ( ბიოგრაფია) ,,სიბრძნე სიცრუისა“
|
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI.5.
VI.7. VI. 8. VI. 10. VI.11. VI. 12. VI. 16.
მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად.
|
ტექსტის დაწვრილებით შესწავლა; ინფორმაციის კლასიფიკაცია; საკუთარი მოსაზრების გამოთქმა ტექსტში მოცემულ ზნეობრივ–ეთიკური პრობლემის მიმართ; საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით ტექსტში მოცემული პრობლემის გადაჭრა; პრობლემის გამომწვევი მიზეზის პოვნა.
|
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.
პროექტი.
|
3სთ.
|
4-5-6
ნოემბერი.
|
16.
|
შემაჯამებელიწერა N 2.
|
VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მიზნობრივი ტექსტის შექმნა დამოუკიდებლად.
VI. 16. მოსწავლე სწორად იყენებს ორთოგრაფიისა და პუნქტუაციის წესებს წერილობითი ტექსტის აგებისას.
|
1სთ.
|
9 ნოემბერი.
| ||
17.
|
ილია ჭავჭავაძე– (ბიოგრაფია)
,,შინაური მიმოხილვები,“ კუმშვა, ფუძეკუმშვადი სახელების ბრუნება.
|
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI.10.
VI. 11. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე დაკვირვება.
|
რიტორიკული ფიგურების (მაგ: რიტორიკული შეკითხვა, რიტორიკული შეძახილი, გამეორება, პაუზა და სხვ.) ამოცნობა; ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება და შეფასება; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.
დისკუსია.
|
4სთ.
|
10-11-12-13
ნოემბერი.
|
18.
|
ილია ჭავჭავაძე ,,ლოცვა“
|
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI.10.
VI. 11. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე დაკვირვება.
|
რიტორიკული ფიგურების (მაგ: რიტორიკული შეკითხვა, რიტორიკული შეძახილი, გამეორება, პაუზა და სხვ.) ამოცნობა; ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება და შეფასება; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.
|
1სთ.
|
16ნოემბერი.
|
19.
|
აკაკი წერეთელი ,,ჩემი თავგადასავალი“, ბარბარიზმები, დიალექტიზმები, ო–ს კუმშვა.
|
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI.5.
VI.7. VI. 8. VI. 10. VI.11. VI. 12. VI. 16.
მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად.
|
ტექსტის დაწვრილებით შესწავლა; ინფორმაციის კლასიფიკაცია; საკუთარი მოსაზრების გამოთქმა ტექსტში მოცემულ ზნეობრივ–ეთიკური პრობლემის მიმართ; საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით ტექსტში მოცემული პრობლემის გადაჭრა; პრობლემის გამომწვევი მიზეზის პოვნა.
|
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.
დისკუსია.
|
6სთ.
|
17-18-19-20-24-25
ნოემბერი.
|
20.
|
ვაჟა–ფშაველა (ბიოგრაფია)
,,ჩემი წუთისოფელი“
|
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI.5.
VI.7. VI. 8. VI. 10. VI.11. VI. 12. VI. 16.
მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად.
|
ტექსტის დაწვრილებით შესწავლა; ინფორმაციის კლასიფიკაცია; საკუთარი მოსაზრების გამოთქმა ტექსტში მოცემულ ზნეობრივ–ეთიკური პრობლემის მიმართ; საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით ტექსტში მოცემული პრობლემის გადაჭრა; პრობლემის გამომწვევი მიზეზის პოვნა.
|
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.
დისკუსია.
|
5სთ.
|
26-27-30
ნოემბერი-
1დეკემბერი.
|
21.
|
ვაჟა–ფშაველა ,,მრწამს, მარად მიწამებია“
|
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI.10.
VI. 11. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე დაკვირვება.
|
რიტორიკული ფიგურების (მაგ: რიტორიკული შეკითხვა, რიტორიკული შეძახილი, გამეორება, პაუზა და სხვ.) ამოცნობა; ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება.
|
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.
დისკუსია.
|
2სთ.
|
2-3დეკემბერი.
|
22.
|
შემაჯამებელიწერა N 3.
|
VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მიზნობრივი ტექსტის შექმნა დამოუკიდებლად.
VI. 16. მოსწავლე სწორად იყენებს ორთოგრაფიისა და პუნქტუაციის წესებს წერილობითი ტექსტის აგებისას.
|
1სთ.
|
4დეკემბერი.
| ||
23.
|
,,ვაჟკაცის შესაფერია“
(ხალხური); თანხმოვანფუძიანი არსებითი სახელის ბრუნება, კუმშვა (ე-ს კუმშვა).
|
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 10.
VI. 11. VI. 15.მოსწავლეს შეუძლიასხვადასხვა ტიპისენობრივ–გამომსახველობითთავისებურებებზედაკვირვება.
|
რიტორიკულიფიგურების (მაგ:რიტორიკული შეკითხვა,რიტორიკულიშეძახილი, გამეორება,პაუზა და სხვ.)ამოცნობა; ლექსისგამომეტყველებითკითხვა და ანალიზი;წაკითხულის გააზრებადა შეფასება; ენობრივმასალაზე დაკვირვება.
|
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.ზეპირი გამოსვლა.
დისკუსია.
|
4სთ.
|
7-8-9-10
დეკემბერი.
|
24.
|
,,კოპალა“
(ხალხური)
|
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 8.
VI. 10. VI. 12.მოსწალეს შეუძლიაწაკითხულინაწარმოებისა დამისი ეკრანიზებულივარიანტისერთმანეთთანშედარება.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციისმოძიება საკითხისირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების გავლებაშესწავლილლიტერატურულნაწარმოებებს შორის;ენობრივ მასალაზედაკვირვება.
|
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.ზეპირიგამოსვლა.დისკუსია.
|
5სთ.
|
11-14-15-16-17
დეკემბერი.
|
25.
|
,,ეთერისა და აბესალომის ამბავი“
|
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 8.
VI. 10. VI. 12.მოსწალეს შეუძლიაწაკითხულინაწარმოებისა დამისი ეკრანიზებულივარიანტისერთმანეთთანშედარება.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციისმოძიება საკითხისირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების გავლებაშესწავლილლიტერატურულნაწარმოებებს შორის;ენობრივ მასალაზედაკვირვება.
|
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.ზეპირიგამოსვლა.დისკუსია.
|
4სთ.
|
18-21-22-23
დეკემბერი.
|
26.
|
გურამ პეტრიაშვილი-
,,წვიმის მოყვარული კაცი“
|
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 8.
VI. 10. VI. 12.მოსწალეს შეუძლიაწაკითხულინაწარმოებისა დამისი ეკრანიზებულივარიანტისერთმანეთთანშედარება.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციისმოძიება საკითხისირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების გავლებაშესწავლილნაწარმოებებს შორის.
|
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.ზეპირიგამოსვლა.დისკუსია.
|
4სთ.
|
24-25-28-29
დეკემბერი.
|
27.
|
გურამდოჩანაშვილი-
,,ყველაზე კარგიპაპა“,თანდებულიანიბრუნვები-(გაგრძელება).
|
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 8.
VI. 10. VI. 12.მოსწალეს შეუძლიაწაკითხულინაწარმოებისა დამისი ეკრანიზებულივარიანტისერთმანეთთანშედარება.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციისმოძიება საკითხისირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების გავლებაშესწავლილლიტერატურულნაწარმოებებს შორის;ენობრივ მასალაზედაკვირვება.
|
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.ზეპირიგამოსვლა.დისკუსია.
|
6სთ.
|
18-20-21-22-25-26
იანვარი.
|
28.
|
,,მონადირეხარირემზე“
(ხალხური)
|
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 8.
VI. 10. VI. 12.მოსწალეს შეუძლიაწაკითხულინაწარმოებისა დამისი ეკრანიზებულივარიანტისერთმანეთთანშედარება.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციისმოძიება საკითხისირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების გავლებაშესწავლილლიტერატურულნაწარმოებებს შორის;ენობრივ მასალაზედაკვირვება.
|
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.ზეპირიგამოსვლა.დისკუსია.
|
4სთ.
|
27-28-29
იანვარი-
1თებერვალი.
|
29.
|
ვაჟა-ფშაველა-
,,ვერხვი“, -ზედსართავისახელის ხარისხისფორმები.
|
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 8.
VI. 10. VI. 12.მოსწალეს შეუძლიაწაკითხულინაწარმოებისა დამისი ეკრანიზებულივარიანტისერთმანეთთანშედარება.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციისმოძიება საკითხისირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების გავლებაშესწავლილლიტერატურულნაწარმოებებს შორის;ენობრივ მასალაზედაკვირვება.
|
საშინაოდავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.ზეპირიგამოსვლა.დისკუსია.
|
6სთ.
|
2-3-4-5-8-9
თებერვალი.
|
30.
|
შემაჯამებელიწერა N 4
|
VI. 15. მოსწავლესშეუძლია სხვადასხვასახის მიზნობრივიტექსტის შექმნადამოუკიდებლად.
VI. 16. მოსწავლესწორად იყენებსორთოგრაფიისა დაპუნქტუაციის წესებსწერილობითიტექსტის აგებისას.
|
1სთ.
|
10თებერვალი.
| ||
31.
|
ვაჟა-ფშაველა-
,,გაზაფხული“
|
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 6.
VI.9. VI. 11. მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს მსმენელს ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნული და შემოქმედებითი გამოცდილების გამოყენება წერის პროცესში და აქვს ვმხატვრული წარმოსახვის უნარი.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციისმოძიება საკითხისირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების გავლებაშესწავლილლიტერატურულნაწარმოებებს შორის;ენობრივ მასალაზედაკვირვება.
|
დავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.ზეპირიგამოსვლა.
|
4სთ.
|
11-12-15-16
თებერვალი.
|
32.
|
შემაჯამებელიწერა N 5
|
VI. 15. მოსწავლესშეუძლია სხვადასხვასახის მიზნობრივიტექსტის შექმნადამოუკიდებლად.
VI. 16. მოსწავლესწორად იყენებსორთოგრაფიისა დაპუნქტუაციის წესებსწერილობითიტექსტის აგებისას.
|
1სთ.
|
17თებერვალი.
| ||
33.
|
თედო რაზიკაშვილი-
,,მონადირე“
|
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 6.
VI.9. VI. 11.მოსწავლეს შეუძლიაწაუკითხოსმსმენელს ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნულიდა შემოქმედებითიგამოცდილებისგამოყენება წერისპროცესში და აქვსვმხატვრულიწარმოსახვის უნარი.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციისმოძიება საკითხისირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების გავლებაშესწავლილლიტერატურულნაწარმოებებს შორის;ენობრივ მასალაზედაკვირვება.
|
დავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.ზეპირიგამოსვლა.
|
5სთ.
|
18-19-22-23-24
თებერვალი.
|
34.
|
გოდერძი ჩოხელი-
,,ტყის ქათამი“
|
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 6.
VI.9. VI. 11.მოსწავლეს შეუძლიაწაუკითხოსმსმენელს ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნულიდა შემოქმედებითიგამოცდილებისგამოყენება წერისპროცესში და აქვსვმხატვრულიწარმოსახვის უნარი.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციისმოძიება საკითხისირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების გავლებაშესწავლილლიტერატურულნაწარმოებებს შორის;ენობრივ მასალაზედაკვირვება.
|
დავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.ზეპირიგამოსვლა.
|
5სთ.
|
25-26-29
თებერვალი-
1-2 მარტი.
|
35.
|
რევაზ ინანიშვილი-
,,უშიშარი ბიჭი იოსება“
|
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 6.
VI.9. VI. 11.მოსწავლეს შეუძლიაწაუკითხოსმსმენელს ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნულიდა შემოქმედებითიგამოცდილებისგამოყენება წერისპროცესში და აქვსვმხატვრულიწარმოსახვის უნარი.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციისმოძიება საკითხისირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების გავლებაშესწავლილლიტერატურულნაწარმოებებს შორის;ენობრივ მასალაზედაკვირვება.
|
დავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.ზეპირიგამოსვლა.
|
6სთ.
|
4-7-9-10-11-14
მარტი.
|
36.
|
რევაზ ინანიშვილი-
,,დედუნა“
|
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 6.
VI.9. VI. 11.მოსწავლეს შეუძლიაწაუკითხოსმსმენელს ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნულიდა შემოქმედებითიგამოცდილებისგამოყენება წერისპროცესში და აქვსვმხატვრულიწარმოსახვის უნარი.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციისმოძიება საკითხისირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების გავლებაშესწავლილლიტერატურულნაწარმოებებს შორის;ენობრივ მასალაზედაკვირვება.
|
დავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.ზეპირიგამოსვლა.
|
6სთ.
|
15-16-17-18-21-22
მარტი.
|
37.
|
მურმან ლებანიძე-
,,თორმეტი წლის კაცი“
|
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 6.
VI.9. VI. 11.მოსწავლეს შეუძლიაწაუკითხოსმსმენელს ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნულიდა შემოქმედებითიგამოცდილებისგამოყენება წერისპროცესში და აქვსვმხატვრულიწარმოსახვის უნარი.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციისმოძიება საკითხისირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების გავლებაშესწავლილლიტერატურულნაწარმოებებს შორის;ენობრივ მასალაზედაკვირვება.
|
დავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.ზეპირიგამოსვლა.
|
7სთ.
|
23-24-25-28-29-30 მარტი-
1 აპრილი.
|
38.
|
ოსკარ უაილდი-,,ვარსკვლავბიჭუნა“
|
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 6.
VI.9. VI. 11.მოსწავლეს შეუძლიაწაუკითხოსმსმენელს ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნულიდა შემოქმედებითიგამოცდილებისგამოყენება წერისპროცესში და აქვსვმხატვრულიწარმოსახვის უნარი.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციისმოძიება საკითხისირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების გავლებაშესწავლილლიტერატურულნაწარმოებებს შორის;ენობრივ მასალაზედაკვირვება.
|
დავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.ზეპირიგამოსვლა.
|
10სთ.
|
4-5-6-7—8-11-12-13-14-15
აპრილი.
|
39.
|
შემაჯამებელიწერა N 6
|
VI. 15. მოსწავლესშეუძლია სხვადასხვასახის მიზნობრივიტექსტის შექმნადამოუკიდებლად.
VI. 16. მოსწავლესწორად იყენებსორთოგრაფიისა დაპუნქტუაციის წესებსწერილობითიტექსტის აგებისას.
|
1სთ.
|
18 აპრილი.
| ||
40.
|
ალფონს დოდე-
,,უკანასკნელი გაკვეთილი“
|
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 6.
VI.9. VI. 11.მოსწავლეს შეუძლიაწაუკითხოსმსმენელს ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნულიდა შემოქმედებითიგამოცდილებისგამოყენება წერისპროცესში და აქვსვმხატვრულიწარმოსახვის უნარი.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციისმოძიება საკითხისირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების გავლებაშესწავლილლიტერატურულნაწარმოებებს შორის.
|
დავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.ზეპირიგამოსვლა.
|
5სთ.
|
19-20-21-22-25
აპრილი.
|
41.
|
შემაჯამებელიწერა N 7
|
VI. 15. მოსწავლესშეუძლია სხვადასხვასახის მიზნობრივიტექსტის შექმნადამოუკიდებლად.
VI. 16. მოსწავლესწორად იყენებსორთოგრაფიისა დაპუნქტუაციის წესებსწერილობითიტექსტის აგებისას.
|
1სთ.
|
26 აპრილი.
| ||
42.
|
ო, ჰენრი-
,,უკანასკნელი ფოთოლი“, ზმნიზედა და მასთან დაკავშირებული მართლწერის საკითხები.
|
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 6.
VI.9. VI. 11.მოსწავლეს შეუძლიაწაუკითხოსმსმენელს ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნულიდა შემოქმედებითიგამოცდილებისგამოყენება წერისპროცესში და აქვსვმხატვრულიწარმოსახვის უნარი.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციისმოძიება საკითხისირგვლივ;
ახალი ინფორმაციისდაკავშირება არსებულცოდნასთან;პარალელების გავლებაშესწავლილლიტერატურულნაწარმოებებს შორის;ენობრივ მასალაზედაკვირვება.
|
დავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.ზეპირიგამოსვლა.
|
10სთ.
|
27 აპრილი-
4-5-6-10-11-13-16-17-18
მაისი.
|
43.
|
შემაჯამებელიწერა N 8
|
VI. 15. მოსწავლესშეუძლია სხვადასხვასახის მიზნობრივიტექსტის შექმნადამოუკიდებლად.
VI. 16. მოსწავლესწორად იყენებსორთოგრაფიისა დაპუნქტუაციის წესებსწერილობითიტექსტის აგებისას.
|
1სთ.
|
19 მაისი.
| ||
44.
|
მუხრან მაჭავარიანი-
,,ტა, ტა, ტა, ტა!“
|
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 10.
VI. 11. VI. 15.მოსწავლეს შეუძლიასხვადასხვა ტიპისენობრივ–გამომსახველობითთავისებურებებზედაკვირვება.
|
მსჯელობა სათანადოარგუმენტაციისმოხმობით და საკუთარიმოსაზრებისთნმიმდევრულიგანვითარება;მოსაზრებისგასამყარებლადციტატების გამოყენება;მხატვრული ხერხებისამოცნობა; ლექსისგამომეტყველებითკითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრებადა შეფასება; ენობრივმასალაზე დაკვირვება.
|
დავალება.პრეზენტაცია.
კლასშიაქტივობა.ზეპირიგამოსვლა.
|
2სთ.
|
20-23მაისი.
|
45.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილები.
|
No comments:
Post a Comment